22 maja 2014

Nie wyborom...

Witajcie,
Myślę że po tytule można się domyślać iż chodzi o wybory.
Słyszałam że każdy Polak powinien na nie pójść, taki nasz zakichany obowiązek.
Nie!! Dla mnie to nie jest obowiązek, mówię NIE wyborom.
Nigdy nie głosowałem, nie głosuje i głosować nie będę!
Obowiązkiem powinno być wprowadzenie darmowego leczenia dla dzieci, zwłaszcza dla tych które tej pomocy bardzo potrzebują!
Rodzice są zmuszeni błagać o pomoc, szukać jej wszędzie.
Ile to stresu kiedy się słyszy ze ludzkie życie kosztuje 100tys zł jak nie więcej!
Co taki rodzic musi czuć?!
Nie myślę o głupich wyborach tylko jak pomóc tym dzieciom? Żeby uzbieraly pieniądze, mogły żyć!
Wysylam nie raz pieniążki, daje fanty na licytacje.
Czas spędzony na włożeniu durnego papierka do durnego pudła zastępuje czasem spędzonym przy maszynie aby oddać fant na aukcje.
Nie będę Chodziła na wybory!
Koniec kropka.
Ja szanuje decyzję tych co chodzą, wiec wy szanujcie decyzję tych którzy mają wybory głęboko gdzieś ;)

No i tak powstał drugi post
Amen!

Kontakt ze mną przez formularz kontaktowy badz listownie

Liwia Nawrocka
5 Rutters Lane
Ilminster
Somerset
TA19 9AN
United kingdom

2 komentarze:

  1. Ja też nie głosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie wiem na kogo się głosuje wiec tego nie będę robiła bo tak trzeba ;p

    OdpowiedzUsuń