25 czerwca 2014

Jeszcze jedno?

Co mnie ostatnio denerwuje?
Tysiące pytań kiedy będzie trzecie dziecko!

Otóż nie będzie, a przynajmniej nie planujemy. Oboje z mężem Podjęliśmy decyzję że nasza Dwojeczka nam starczy. Zwłaszcza że mamy chlopca i dziewczynkę.
Jeżeli będzie kiedyś 'wpadka' no cóż to będzie i będziemy kochać tak samo!

Idę sobie do pracy, widzę małe bobaski wiec Lubie pogadać powyglupiac się no i wtedy słyszę: Oo chęć na trzecie widzę.

- Nie, nie chcemy poprostu Lubie dzieci a to nie Oznacza ze będę plodzic jak królik

- Odpowiedz: i Tak wiem ze chcesz i będzie kolejne.

No cóż jak ktoś wie lepiej ode mnie to co się będę klocila.

Kolejne pytania no ale ile masz lat
- Tyle i tyle

- Aaa młoda jesteś spokojnie z dwojke jeszcze możesz mieć...

Pewnie ze mogę nawet z 10 jakbym się dobrze postarala ale nie chce

- A tam teraz tak gadasz

Hmmm no dobra niech ci będzie :/

Strasznie mnie irytuje wmawianie mi czegoś. Fakt stara nie jestem bo Wcześnie mialam pierwsze dziecko a to nie Oznacza ze co roku będę w ciazy.

Postanowiliśmy z mężem odchowac nasza dwojke i później mieć czas dla siebie, podróżować.

Uwielbiałam być w ciąży, czuć jak maluch kopie, rozwija się ale nie chce więcej.

Najlepsze we wszystkim jest ze komentują ci, którzy dzieci nie mają i nie mają zielonego pojęcia o tym jak to jest posiadać dzieci, chodzić z brzuchem 9 miesięcy, ból w kręgosłupie, problemy z chodzeniem i na końcu poród....

Jeżeli ktoś posiada więcej niż dwójkę dzieci mnie to nie rusza,  każdego indywidualna decyzja.
Nasza decyzja jest iż nasza Dwojeczka nam starczy :)

Napewno nie jestem pierwsza osoba której wmawiana jest ciąży przy każdym złym samopoczuciu ;)

4 komentarze:

  1. Też posiadam dwójkę :)
    I też jest to dziewczynka i chłopak , tyle, że córka ma 10 lat a syn 10miesięcy :D
    Nie planuję więcej, tak jest ok :)
    No ale inni wiedzą lepiej, bo skoro po 9 latach miałam drugie to pewnie teraz będzie i trzecie i czwarte... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A później piąte, szóste i tak co najmniej do 40stki ;p

      Usuń
  2. to jest kazdego indywidualna sprawa ! jedni chca miec tylko jedno inni chca miec chociaz jedno, my mamy jedno drugie w drodzie i jesli natura i Bog pozwoli to i trzecie bedzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie!! jak ktoś chce mieć dużo dzieci to niech ma,ale nie lubie wmawiania mi że będzie kolejne skoro nie chce ;/

      Usuń