14 czerwca 2014

Vintage

Od jakiegoś czasu strasznie podobają mi się rzeczy vintage.. Słoiki sloiczki słomki wazy i inne cuda....
Zamówiłam ostatnio słomki papierowe 150sztuk i nie mogę się doczekać aż dotrą a do nich takie oto szklanki/butelki jak na zdjęciu ;)

Razem wszystko cudnie się komponuje!!
Także od czasu do czasu będę przekopywala sklepy w poszukiwaniu vintage ;)

Musimy w końcu w lipcu zabrać się za pomalowanie ścian w domu bo właściciele poprzedni zostawili w opłakanym stanie :/
Wszystko będzie w kolorze magnolia Noo chyba że moje widzi mi się wymyśli coś innego ;)

A i chciałabym w końcu skompletować super drewnianą kuchnie dla dzieci także ciągle gdzieś coś poszukuje ;)

Tymczasem pozdrawiam i lecę do pracy :/

Buziaki ;)

3 komentarze:

  1. Jakie fajne słomki. I kolorowe koktajle-radość dla dzieci i dla rodziców. Szkoda,że w Polsce takich rzeczy jak kot napłakał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze tanie nie są :/ prawie 40zl za 150 Sztuk

      Usuń
  2. Wiedziałam że je kupisz bo już pisałaś że ci się podobają

    OdpowiedzUsuń