19 czerwca 2014

My nie z takich.. Posty sponsorowane.

Czytam wiele blogów i fanpageow i wiele z nich opisuje produkty różnych firm, czasami sami piszą do firm, Czasami firmy do nich..
Jakoś nie ciągnie mnie pisanie do różnych firm z prośbami o danie produktu aby opisać, przetestować itp.. Jeśli jakaś firma zgłosi się do nas Pierwsza będzie nam niezmiernie miło :)

Kurteczke z poprzedniego postu Zakupiłam, zaplacilam w całości a że świetnie wykonana to opisałam.

Mój blog narazie nie wygląda tak jakbym chciała, ale powoli będę do tego dążyła :)

Niedługo trafi do nas kilka nowości które również chętnie opiszę, a jeszcze kilka rzeczy z Szafy maji i Dominika mam do opisania.

Także my nie z takich co wypisują tysiące wiadomośći z prośbami o free rzeczy.
O nie to nie my ;)

2 komentarze:

  1. u mnie na blogu tez opisuje rzeczy zakupione przez ze mnie, stac mnie to kupuje, a opisuje bo jestem zadowolona z danego produktu, opisuje bo chce zareklamowac a nie dla tego ze dostalam to za darmo !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ja dużo kupuje, jeżeli kiedyś ktoś napisze do Nas ze chętnie da do testów czy coś to czemu nie ale ja prosić nie będę

      Usuń