11 sierpnia 2014

Nasze fp ;)

Nie wiem Czy niektórzy wiedzą czy nie, posiadam dwa biznesowe fanpage :)
Rozpoczęłam ponad rok temu będąc na macierzyńskim ale nie żałuję. Były wzloty i upadki. Ludzie złośliwi jak i mili. Jak to w biznesie :)

Pierwszy z nich to Myminky a drugi to MyminkyHurt.

Zamówiłam nową maszynę czyli wagę do ważenia paczek.
Będą również notki w każdej paczce ze specjalną wiadomościa dla Was :)
Takie ode mnie - personalne :)

Może nie jesteśmy jakaś wielka inspiracją. Nie mam pięknego domu z pięknym ogrodem i cudownymi dodatkami, ale mam moja cudowna i wspierająca mnie rodzinę :)

Fanów którzy zawsze szepną miłym słowem. Przyjaciolke która będzie mi smażyla pyszne naleśniki w Pl a może z kimś z was się również spotkam ;)

Juz kiedyś wspomniałam ze chętnie wymienię się z wami listami ;)

Można pisać mejle, ja nie gryze ;)

Pozdrawiam cieplutko ;)

2 komentarze:

  1. Gadasz ludzkim głosem wiec będę do Ciebie zaglądać:) pozdr Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) chociaż czasami mam wrażenie ze przemawia przeze mnie matka lwica ;D

      Usuń