12 sierpnia 2014

Religia - kto wybiera?

Ostatnio było wielkie oburzenie że jeśli chodzi o przebijanie uszu to dziecko powinno do tego dorosnąć, bo inaczej rodzic wyrządza krzywdę dziecku. Oczywiście z ta krzywda to dla mnie ogromna bzdura ale kłócić się więcej nie będę :)

No to jak dziecka wybór bo przecież dorośnie do decyzji to jak to jest z religią?
Czekacie aż dziecko podrosnie i samo wybierze czy chce być ochrzczone, iść do komuni czy zostać świadkiem Jehowy a może ateista?

Zapewne 99% będac katolikiem każe dziecku chodzić do kościoła,  chrzci dzieci itp. To samo dotyczy innych religii. Wmawiacie im swoje wybory!!

A może niech sami wybiorą jaka droga pójdą. Meza czy żonę tez będziecie dzieciom wybierać?!

Nie byłam w kościele odkąd zaszłam w ciążę z M. Jak to mialabym iść do kościoła z brzuchem taka młoda. Ksiądz powiedział ze wstyd. No to niech mnie cmoknie. Pomodlić mogę się w domu.

Według mnie w dzisiejszych czasach w kościołach dzieją się jakieś cyrki. Większość księży to złodzieje, oszuści i pedofile!!
Wożą się mega autami bo po co wydać na ocieplenie kościoła.

U nas księża wymienili sobie okna na lepsze bo jak to stwierdził ksiądz na mszy 'gdybyscie dali więcej to ogrzany byłby kościół a tak my sobie okna wymieniliśmy i dywany '.

Powiedzcie mi co to za ksiądz??!! Nie zasługuje na miano księdza tylko kolejnego wyludzacza.
Nie pójdę nigdy więcej do kościoła chyba Że na ślub dzieci badz inne uroczystości.

Jeżeli dzieci mnie poprosza o pójście na mszę to pójdę, ale sama z siebie nie.

Możecie sobie po mnie pojezdzac. Mohery bronić wielkich księży naprawdę mi to obojętne. To jest moje zdanie i go nie zmienię:)
Dziękuję za uwagę

1 komentarz: