28 lipca 2014

Akcja operacja!!

W poprzednim roku zbieraliśmy pieniążki dla Olka Spadło na serduszkowa operacje. W lutym operacja ta odbyła się,  a w 2015 potrzebna jest kolejna.

Niestety ponownie musimy uzbierać dużą kwotę aby profesor serduszko mógł zoperowac Olusia raz jeszcze.

O Olusiu poczytacie tutaj

https://m.facebook.com/profile.php?id=121257401378322

Ja osobiście będę tworzyła Akcje "AKCJA OPERACJA".

Czekamy na utworzenie profilu Olusia na cor infantis i siepomaga.

Od momentu zbiórki do zakończenia będę tworzyła akcje wpłaty symbolicznej dla Olusia.

Wpłata musi być na corinfantis badz siepomaga.

Po wpłacie będę prosiła o wysłanie do mnie potwierdzenia wpłaty i adresu do wysylki.

Każdy kto wpłaci obojętnie jaka kwotę dostanie ode mnie handmade kolczyki, własnoręcznie robione przeze mnie :)

Informacja jaka kwota jest wplacona będę tylko ja wiedziała i nikomu nie ujawniam.

Także czekamy na linki do stron i wtedy będzie oficjalny wpis ze Zaczynamy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz