8 lipca 2014

Młoda, dziecko, jak to?

Maje urodziłam mając 18,  prawie 19 lat.
W ciążę zaszłam tuż przed 18stka. Oczywiście była opcja usunięcia, ale mnie ona przez myśl nie przeszła.. Rodzinie tak, ale nie mi!!

Chodziłam Jeszcze do szkoly, z brzuchem w trzeciej klasie liceum i matura.

Dodatkowo pracowalam na rynku, no przecież trzeba się przygotować na przyjście dziecka na świat.

Szkole Skonczylam, maturę zdałam. Pracowałam do 35 tyg ciąży :)

Urodziłam w 37+ 5 tyg ciąży.
2530g i 49cm szczęścia, ale przed tym ponad 20h Męczarni.
Warto było bardzo! Mimo że straciłam ogrom krwi, a odmówili mi przetoczenia. Nieważne ze ledwo na nogach stałam..

Mieliśmy ja Przy sobie ;)
Urodziła się 30.06.2009 a teraz już ma 5 lat ;)
Nasza córeczka Maja ;)

Jak ten czas leci
<3

2 komentarze:

  1. Dzielna Liwia :)

    Każdy wiek na "posiadanie" dziecka ma swoje plusy...
    Jesteś młoda to przynajmniej odchowasz a gdy już jest samodzielne to Ty wciąż młoda i pełna życia.
    Jesteś starsza to przynajmniej się wyszumiałaś, masz więcej cierpliwości i "życiowej mądrości"...

    Cieplutko pozdrawiam i dużą Majeczkę i Dzielną Liwię i Waszych Chłopaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;) jak to z mężem stwierdziliśmy dzieci dorosną a my znajdziemy czas dla siebie :) tylko ze ja nie chce zeby za szybko dorastali ;p

      Usuń