10 lipca 2014

Dzieci..śmierć..nie ogarniam tego

Ostatnie dwa dni i wliczając dzisiejszy to jakaś tragedia wogole!!

Sytuacja z wczoraj!
Siedzimy w salonie i słyszymy Bang Bang z kilka razy..
Wychylam się zza okna a tam kobieta w aucie z 4letnim chłopcem z przodu auta kompletnie pijana!! Próbując wyjechać z osiedla a droga wąska, uderzyła w Nasz i sąsiadki dom kilka razy!! Na szczęście mamy ściany od zewnątrz z kamieni wiec nic się nie stało ale jej samochód??! Tragedia przód cały zjechany!  Lampa rozbita!
Tył auta rozwalony i cały bok od strony chlopca!! Tak od strony chłopca bo jego strona w większości uderzala!
Masakra jakaś!  Natychmiast chwyciłam za telefon i dzwoniłam na policje, prawie ryczalam przez telefon a tak się trzaslam ze omal ta słuchawka mi nie wyleciała z rąk!
Sąsiedzi krzyczą ze ma się zatrzymać a ona nerwowo przód tył przód tył aż w końcu wyjechała..
Policja prawie natychmiast ja złapała ale Wystarczyła sekunda aby wydarzyła się tragedia.
Nadal jestem w szoku ze taka sytuacja może się wogole zdarzyć!! W życiu nic Bardziej Koszmarnego nie widziałam!

Chłopcu nic się nie stało ale trafi albo do babci albo do opieki niestety, ale co się dziwić.
Nie wiadomo czy ta kobieta narkotyków również nie brała bo jej zachowanie było poprostu szokujące!!
Czekamy na policje aby spisała zeznania i nie wiem co dalej. Mam nadzieje ze ja nieźle udupia. Tak więc nie spalam do pozna!

Dzisiaj rano otwieram Oczy a tu telefon od teściowej, że niestety meza babcia zmarła rano..

Czy coś Jeszcze się przytrafi.. Czy coś Jeszcze można Przyjąć na klatę??!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz