23 lipca 2014

Przerwa

Nie było mnie tu trochę..
Nie bez powodu.
Ostatnio strasznie dużo mialam na głowie, strasznie dużo stresu, który nadal.dusze w sobie.

Rzeczy niektóre chcialabym wykrzyczeć i wylać może łez może by pomogło,  może nie. Nie wiem.

Nie wiem ile was tu jest,  ile czyta moje bezsensowne wypociny. Może nawet pisze sama do siebie. To jakby pamiętnik pisze to co myślę.

Nosz cholera tyle rzeczy mnie ostatnio denerwuje!!!

Może się wyrycze w nocy o to jest pomysł!!

Z mężem od niedzieli mamy ciche dni, to chyba Najbardziej mnie to chyba przytłacza. Ta cisza między nami..

Od czasu do czasu krzyk i docinki!!

Dość mam naprawdę dość :(:(

Dobra wyzalilam się chyba trochę ;(

2 komentarze:

  1. Spokojnie.u nas ciche dni zwykle od poniedziałku do piątku,czasem do poniedziałku ... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( nie lubię takiego czegoś wtedy brak czułości i bliskości :(

      Usuń