30 lipca 2014

Temat tabu czyli przekłuwanie uszu

Zadalam proste pytanie kolczyki u dzieci za czy przeciw? I w jakim wieku najlepiej?

Większość osób odpowiedziało zgodnie z pytaniami, grzecznie i na miejscu ale niektórzy nie potrafią kompletnie czytać ze zrozumieniem!!

Podstawówka wita ponownie!! Naprawdę tak trudno z kultura odpowiedzieć na pytanie?!
Jeżeli ktoś jest przeciw przebijaniu uszu dzieciom dopóki same o tym nie zdecydują wystarczy grzecznie i krótko napisać.

Po co te złośliwości i wmawianie matkom które przebijają dzieciom uszy ze są okropne bo Narażają dzieci na ból.

Czy ja mówię głupia jesteś bo jestes przeciw?!
Nie chcecie nie przebijajcie im uszu!!

Oczywiście więcej jest wad niż zalet  przy przekłuwaniu uszu dzieciom.
Związany jest z tym ból, trzymanie dziecka aby się nie ruszyło, proces gojenia itp.

Nie oszukujmy się zaletą jest ze jest ładne i się świeci.

Ja jestem za przekłuwaniem i pewnie zostane nazwana okropna i wyrodna matka. No cóż ;D

Z łatwością równiez można wyróżnić trzy rodzaje matek:

- matki wyedukowane /polki / z rozumem co potrafią czytać ze zrozumieniem. Czy za czy przeciw grzecznie odpowiedzą na pytanie
-Matki wariatki to te co zazwyczaj mają swoje zdanie i próbują do niego przekonać innych. Łączy się w tym czasami poniżanie innych matek i wmawianie ze są złe i okropne.
Broń boże sprzeciwić się matce wariatce to wpadnie w furorę ;D
- Matki święte krowy których dzieci są najlepsze najmadrzejsze poprostu cacy nieskazitelne. Bronią zawsze i wszędzie i podcieraja tyłki do 18 roku życia ;)

Nosz to temat Rozwinęłam chyba jeden i pierwszy z kontrowersyjnych tekstów ;)

9 komentarzy:

  1. A ja przekuwam . I tyle. I Wiki miała po roczku przekute i teraz Karince przekujemy.
    Wiki jakoś nieszczęśliwa z tego powodu nie jest. Lubi sobie zmieniać kolczyki,pozuje wtedy jak modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodziewałam się obszernego tekstu a tu taka trochę lipa... Do poczytania kiepsko.Matko wysil się i zafunduj spore czytadlo na temat ! ;) a wracając do tematu - moja 3,5 latka kolczyków nie ma bo zaraz by sobie ciągnęła itd.ale przeciwna nie jestem.prawda taka ze dziewczynki kolczyki chcą mieć ,ale maja świadomość bólu.i chyba faktycznie przebijać nieświadomej damie,to nie kwestia ze Malucha nie boli - owszem boli,ale szybko zapomina.A czy matki są prozne? Jedne tak inne nie ,ale kazda ma swoje zdanie na dany temat,swoje zasady i tyle... ;) Ewelina A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie spokojnie nie chciałam.się za bardzo nakręcac bo przy nerwach za.dużo słów by padło ;p

      Next temat tatuaże ;) obiecuje się wysilić ;)

      Usuń
    2. ;) Jako że czytać lubię cieszy mnie to bardzo ! Matka polka Ewelina ;)

      Usuń
  4. Przeklulismy ale obecnie Wiki kolczykow nie ma bo jak nauczyla sie je wyciagac to bardzo szybko znalazlam je w jej buzi i wolalam nie ryzykowac ze polknie ale przeciwna nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem przeciwna. Mam do tego prawo?
    Dzieci są na tyle urocze, że uważam, że nie potrzeba im żadnych świecidełek...
    Co innego jak podrośnie takowa Dama i ma tych lat co najmniej 5 a najlepiej z 7 i chce i jest rozsądna no to O.K.
    A poza tym czy to byle na pewno bezpieczne? Jeśli zdarzają się wypadki jakiegoś pociągnięcia i naderwania uszka to po co ryzykować, przecież to Dzieciątko nasze wszystkiego co najlepsze dla niego chcemy...
    Ale to moje zdanie...

    OdpowiedzUsuń
  6. A rozumiem, że autorka tekstu należy do drugiej grupy matek? Bo co mi wpadnie jej tekst w oczy na FB, to na kogoś naskakuje, jojczy i obraża albo obraża się, że ludzie mają inne zdanie niż ona, że jej zazdroszczą (chyba życia w Anglii, nowego domu - proszę podstawić, co potrzebne), albo że nie doceniają. Nawet jak mała frekwencja w konkursie - potrafi focha strzelić, że już nie będzie robić. Ja rozumiem - młody wiek, hormony jeszcze szaleją. Ale może warto nad sobą popracować, a nie z pazurami co chwile lecieć na innych. Bo teksty trochę meczące się stają i śmieszne za razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pani tylko anonimowo potrafi pisać?;D
      Po pierwsze należy czytać ze zrozumieniem :) z wieloma rzeczami się nie zgadzam i inni również ze mną się nie zgadzają. Super fajnie ale należy się kulturalnie wyrazić :)

      Niestety tak Zazdroszczą niektórzy ale nie ma czego, wystarczy Przyjechać i zobaczyć jak to jest za granicą :) pieniądze z nieba nie spadają :)
      A jak się nie podoba fp to Proszę nie czytać ;)

      Usuń