1 lipca 2014

Dieta, dieta, dieta...

Piękne ciało się kiedyś miało oj tak!!

I co? Dwójke dzieci się urodziło.. wir pracy i inne cuda.. brak ćwiczeń.. diety.. i oponka jest :(

Trzeba się wziąść za siebie!!!

Polecam na początek ćwiczenia z mel b. Wszystko znajdziecie na youtube. Ja do tego dokładam Zumbe..

Po zrzuceniu oponki przechodzę na 6 Weidera aby uformować brzuszek.

Mojej wagi nie znam ale dzisiaj chyba się zważe ;p

Bynajmniej do świąt chce zgubić co najmniej 10-15kg!! Inaczej oszaleje!!


Od dzisiaj kupuje też mniejszą odzież do motywacji! więcej wody i ćwiczęń!!!

Koniec z czekoladą, którą kocham!! Słodkościami! Kawą!!! A herbatkę kupuje dzisiaj specjalną detox!!

Uważam jak się chce to można!!

A i faje! Koniec z Nimi i zero % do Gwiazdki ;p

Do Polski lecimy na Święta Bożego Narodzema więc stół pełen będzie ;/

Jeszcze jedno!! Ja dołączam zestaw witamin w tabletkach bo mam spadek żelaza a i ostatnie badania krwi  wykazały za duże wątrobowe i podwyższony cholesterol także ten teges trzymajcie kciukasy :)

Buziole ;0

7 komentarzy:

  1. Ja Ćwiczę od 5 dni ; ) u nas w parku jest taki FitPark i są tam różne urządzonka do ćwiczeń. Jak córcia uśnie to śmigam wieczorem na godzinkę ćwiczyć , ciekawa jestem czy to coś da , diety żadnej specjalnej nie stosuję po prostu mniej jem, chciałabym schudnąć 5 kg ; ) Trzymam kciuki za Ciebie i za siebie . Pozdrawiam Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również trzymam kciuki za Ciebie!! Fajnie że macie taki park :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać jak będą u Ciebie jakieś postępy z kilogramami ; ) ja już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio przytyłam, rozstępy się porobiły gdzie w ciąży nie miałam ani jednego ;( ale cóż już są ;) moja waga 65 kg , chciałabym chociaż -5 kg . niby nie dużo ale ciężko to zgubić ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Wkońcu!! ; ) Po 2 tyg ćwiczeń jest 1 kg mniej ! ;D a Tobie jak idzie ?

    OdpowiedzUsuń